Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ / Ευάγγελος Τσώκος: "Ο γνωστός και αγαπητός για τη σημαντική προσφορά του στον τόπο μας πλοιοκτήτης, θα πλαισιώσει την παράταξη «Πρωτοβουλία για τον Δήμο μας»"


«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που ο γνωστός και αγαπητός για τη σημαντική προσφορά του στον τόπο μας πλοιοκτήτης κ. Ευάγγελος Τσώκος, γιός του έμπειρου αυτοδιοικητικού Γιάννη Τσώκου, με όραμα, διάθεση για δημιουργία και σύγχρονες ιδέες για το μέλλον του δήμου μας, θα πλαισιώσει την παράταξή μας «Πρωτοβουλία για τον Δήμο μας» και θα συμπορευτεί μαζί μας σε αυτόν τον εκλογικό αγώνα», δήλωσε ο κ. Ιωάννης Δημητρόπουλος.
  

 

Ευάγγελος Τσώκος, Ναυτικός - Επιχειρηματίας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Ερέτριας, Δήμου Ερέτριας

 «Η εμπειρία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, από μικρό παιδί δίπλα στον πατέρα μου και το δέσιμό μου με τον τόπο που μεγάλωσα και ανδρώθηκα, μόνο ειλικρινή συναισθήματα αγάπης και θέληση για προσφορά μπορούν να γεννήσουν στην καρδιά μου. Αποφάσισα να αγωνιστώ στο πλευρό του δημάρχου κ. Ιωάννη Δημητρόπουλου, γιατί είμαι απόλυτα πεπεισμένος για το ήθος του και την ανιδιοτελή προσφορά του για την ανάπτυξη και την ευημερία του δήμου μας, χωρίς δεύτερες σκέψεις και χωρίς υποκρισία.

Οι εμπειρίες που έχω αποκομίσει μέχρι σήμερα, με έχουν πείσει πως ο δήμος μας για να πάει μπροστά έχει ανάγκη, από αυτοδιοικητικούς που δεν στοχεύουν σε προσωπικές φιλοδοξίες και οφέλη, ούτε παλεύουν για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην και μια καρέκλα στον δήμο. Ενώ τα πρότυπα αλαζονείας και μισαλλοδοξίας, τα απορρίπτει η ίδια η πολιτική και τα καταδικάζουν οι πολίτες», δήλωσε ο κ. Ευάγγελος Τσώκος.






Δεν υπάρχουν σχόλια: