Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Χαράλαμπος Καραβάς: "Δεν εκβιάζομαι! Δεν θα μας φιμώσουν!"

Σε μια κίνηση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά και αλγεινές εντυπώσεις προχώρησε επιχειρηματίας της περιοχής μας, στέλνοντας εξώδικο στον Επικεφαλής της παράταξης "Μαζί Ενωμένοι για το Αύριο" κ. Χαράλαμπο Καραβά, αλλά και στους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης, κ. Ευάγγελο Στρουμπούλη και κ. Χρήστο Κατσή, και στο μέλος της παράταξης κ. Μανώλη Μανή. 




Το γεγονός έκανε γνωστό με ανακοίνωσή του ο ίδιος ο κ. Καραβάς με ανάρτησή του στα social media αναφέροντας χαρακτηριστικά:




"Στην πολιτική μου πορεία δεν διαπραγματεύτηκα ΠΟΤΕ την αξία της Ηθικής, της Αλήθειας, του Πολιτικού Πολιτισμού, της Δικαιοσύνης και της Διαφάνειας!


Η απόφαση του 2019 ήταν και είναι μια απόφαση ζωής προκειμένου να δημιουργήσω μαζί και με άλλους αξιόλογους συνεργάτες έναν τόπο με όλα τα παραπάνω για τα παιδιά μας! Και ΘΑ τον δημιουργήσουμε! Για αυτήν, δε, την απόφαση είμαι και θα είμαι τόσο υπερήφανος όσο είμαι όμως και για τους άξιους συνεργάτες μου , που ΔΕΝ συναλλάσσονται , ΔΕΝ συμβιβάζονται, ΔΕΝ διαπραγματεύονται τις κοινές ΑΡΧΕΣ μας!


Προσωπικά αλλά και πολιτικά έχω ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ! Οι πρακτικές ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ και προσπάθειας ΦΙΜΩΣΗΣ μέσω εξωδίκων και ‘προφητικών’ απειλών για μηνύσεις εμένα προσωπικά όσο και των συνεργατών  μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

Απέναντι σε τέτοιες πρακτικές θα με βρείτε κάθετο και αμείλικτο! Επιπλέον, φέρω ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ την ΕΥΘΥΝΗ για οποιαδήποτε ανακοίνωση της παράταξής μου! Είμαι εδώ! Χτυπήστε εμένα! Η προσωπική μου δύναμη, η δύναμη της ομάδας μου, αλλά κυρίως του κόσμου που μας πιστεύει είναι ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ! Εχω και έχουμε  στο πλευρό μας  την ΑΛΗΘΕΙΑ και μόνο όπως αυτή αποτυπώνεται στις πλέον επίσημες πηγές του κράτους (ΔΙΑΥΓΕΙΑ & ΚΗΜΔΗΣ).


Με αυτό το "όπλο" ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ να στηλιτεύουμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ τις "κακές" πρακτικές της παρούσας Δημοτικής Αρχής!


Δεν έχω προσωπικά με κανέναν επιχειρηματία, αλλά και ΚΑΜΙΑ επαφή!
Η αντιπολίτευση ΠΑΝΤΑ ήταν, είναι και θα είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ!


 Υ.Γ.: Και επειδή κάποιοι αναρωτιέστε αν κοιμόμαστε τα βράδια....
"Είμαστε καλά ...πολύ καλά και κυρίως έχουμε την συνείδηση μας ήσυχη και καθαρή"!"




Θα ακολουθήσει εκτεταμένο ρεπορτάζ του ΤΥΠΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ για το θέμα.






Δεν υπάρχουν σχόλια: