Τετάρτη 2 Αυγούστου 2023

Η αποστομωτική απάντηση του Κωνσταντίνου Ψωμά στη δημοτική σύμβουλο κ. Βούλα Αμερικάνου


Την αγανάκτηση του κ. Κωνσταντίνου Ψωμά, επαγγελματία που αναλαμβάνει σε συνεργασία με τον Δήμο Ερέτριας τη ρίψη βεγγαλικών και την καύση της ναυαρχίδας για την αναπαράσταση των εκδηλώσεων ΚΑΝΑΡΕΙΑ από μικρό παιδί, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, φαίνεται πως προκάλεσαν αναρτήσεις στα social της δημοτικής συμβούλου κ. Βούλας Αμερικάνου, αποφασίζοντας να δώσει ο ίδιος τις απαντήσεις που ζητούσε επίμονα η εν λόγω δημοτική σύμβουλος, για να αποκαταστήσει την αλήθεια, σχετικά με τις απαγορεύσεις που εμπόδισαν να γίνει η τελετή αναπαράστασης όπως άλλες χρονιές.



Τι αναφέρει ο κ. Κωνσtαντίνος Ψωμάς σε δημόσια απάντησή του, προς τη δημοτική σύμβουλο κ. Βούλα Αμερικάνου:



Konstantinos Psomas  31/7/2023  7:47 μ.μ.

"Δεν είναι του χαρακτήρα μου να σχολιάζω και να εμπλέκομαι σε τέτοιες συζητήσεις, ειδικά μέσω των social media ,αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πως πρέπει να το κάνω για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους και να λυθούν οι απορίες αυτών που δεν έχουν καταλάβει ή που δε θέλουν να καταλάβουν.

Ως γνωστόν αναλαμβάνω την τελετή λήξης της εκδήλωσης ΚΑΝΑΡΕΙΑ από μικρό παιδί. Είναι η δουλειά μου, είμαι επαγγελματίας και το κάνω σε πολλούς Δήμους όπως και στον τόπο κατοικίας μου την Ερέτρια.

-Ανεξάρτητα από την εκάστοτε δημοτική αρχή-

Είμαι ευγνώμων που επιλέγουν εμένα και κάθε φορά προσπαθώ να είμαι άξιος της εμπιστοσύνης τους.

Σε περίπτωση που κάποιος δε το γνωρίζει, για να γίνει νόμιμα η εργασία μου πρέπει να εκδοθεί άδεια από τις αρμόδιες αρχές όπως το λιμενικό, την αστυνομία, την πυροσβεστική κτλ.

Σε μια περίοδο λοιπόν που η μισή Ελλάδα καιγόταν και με τον ημερήσιο χάρτη πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς να είναι σε ΕΠΙΠΕΔΟ 5 (επίπεδο συναγερμού) με τόσα καμένα σπίτια και με νεκρούς από πυρκαγιές ,η Πυροσβεστική υπηρεσία σαφώς και δε θα επέτρεπε οποιαδήποτε εκτόξευση πυροτεχνημάτων. (Ο χάρτης πρόβλεψης βγαίνει από την προηγούμενη μέρα για την επόμενη. )

Και αν εγώ είχα παρακούσει την εντολή αυτή θα έπρεπε να συλληφθώ. Το γιατί ένας ιδιώτης μπορεί να ρίξει χωρίς να ενημερώσει καμία αρχή δε θα το κρίνω εγώ. Είναι κάτι που συμβαίνει βεβαίως και έχει να κάνει με την προσωπική κρίση του καθενός και την εφαρμογή του νόμου.

Μιλήσαμε μαζί στο τηλέφωνο κυρία Βουλα και σας είπα πως προφανώς και δε θέλω να συλληφθώ η να έχω προβλήματα με το νόμο. Επίσης επειδή κατάλαβα πως θέλατε πολύ να γίνει η τελετή λήξης σας πρότεινα να αναλάβω εγώ το κόστος αν αναλάβετε εσείς προσωπικά την ευθύνη του να αψηφίσετε το νόμο και να αναλάβετε την ευθύνη για την καύση. Πράγμα που σαφώς και εσείς αρνηθήκατε και καλά κάνατε.

Σας το υπενθυμίζω γιατί πίστεψα πως είχαμε συνεννοηθεί και είχατε καταλάβει. Η πρόθεση του Δήμου μετά την άρνηση της πυροσβεστικής για την καύση των πυροτεχνημάτων ήταν να κάψουμε μόνο τη «ναυαρχίδα» και ήταν όπως και εγώ σε συνεχή επικοινωνία με τις αρχές για μέρες.

Γ αυτό και ετοιμάστηκε η προς καύση βαρκα στο λιμάνι της Ερέτριας. Μέχρι τελευταία στιγμή περιμέναμε και προσπαθούσαμε για μια έγκριση.

Η πυροσβεστική δεν ενέκρινε ούτε αυτή την ενέργεια και έτσι ακυρώθηκε και η καύση της βάρκας. Δεν υποστηρίζω κάποιον αλλά δεν υπήρξε ανευθυνότητα από το δήμο ούτε από πλευράς μου. Το αντίθετο μάλιστα. Και η Δημοτική αρχή και ο Συλογος του Καναρη έδειξαν μεγάλο ζήλο ώστε να τελεστεί η γιορτή. Ούτε βέβαια μπορούμε να κατηγορήσουμε την Πυροσβεστική για την απόφαση της. Δεν είναι μόνο η γιορτή της ερετρειας που ακυρώθηκε. Το ίδιο συνεβει και στην Χαλκίδα που είναι πολιούχος η Αγία Παρασκευή. Θα πρότεινα να βρούμε ένα πιο ουσιώδες πρόβλημα να ασχοληθούμε.

Και ναι. Για όλα αυτά υπάρχουν έγγραφα όπως για κάθε δουλειά που αναλαμβάνω.

Οι νόμοι είναι για να τηρούνται και είμαι σίγουρος πως και εσείς κυρία Βουλα θα κάνατε το ίδιο. Καλό απόγευμα!!"







Δεν υπάρχουν σχόλια: