Με συγκλονιστική εμφάνιση και μια ακόμη σημαντική διάκριση
κατακτώντας επάξια το ασημένιο μετάλλιο, ο
αθλητής μας από την Ερέτρια Δημήτρης Σαράπης, ολοκλήρωσε με τεράστια επιτυχία τη συμμετοχή του με την Ελληνική Ομοσπονδίας Πάλης στο
διεθνές τουρνουά πάλης «Brandenburg Cup» που διεξήχθη στη Γερμανία, στην Φρανκφούρτη
στις 21 Ιουνίου 2026 με τη συμμετοχή 15
χωρών.