Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Εγκαίνια στο νέο κλειστό αθλητικό κέντρο του Δήμου Ερέτριας και νέα χρηματοδότηση 1,5 εκατ. ευρώ

 


Με μεγάλη επισημότητα ο Δήμος Ερέτριας  εγκαινίασε την Τετάρτη 24 Ιουνίου στις 20:00 το βράδυ το νέο Αθλητικό Κέντρο του Δήμου μας, το κλειστό γυμναστήριο τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια, παρουσία πλήθους κόσμου, αυτοδιοικητικών, βουλευτών, του προέδρου της ΚΕΔΕ Λάζαρου Κυρίζογλου και του εκπροσώπου της ΕΟΚ Κώστα Τσαρτσαρή.



Ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός ανακοίνωσε παράλληλα, ότι η Περιφέρεια θα χρηματοδοτήσει με 1,2 εκατ. ευρώ την ανάπλαση της παραλίας και της κεντρικής πλατείας της Ερέτριας, τη μελέτη της οποίας εκπόνησε πρόσφατα ο Δήμος Ερέτριας.


Επίσης ο Περιφερειάρχης, συνεχάρη τον Δήμαρχο Νίκο Γουρνή για τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων στο Νησί των Ονείρων, καθώς και για την αγαστή συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στην εκτέλεση των έργων που υλοποιούνται στα όρια του Δήμου μας και στα οποία πραγματοποίησε νωρίτερα αυτοψία με τους συνεργάτες του (β΄φάση ανάπλαση παραλίας Αμαρύνθου, την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων στην Ερέτρια, κ.ά).

Ο Δήμαρχος Ερέτριας Νίκος Γουρνής, συνεχάρη όλους όσους συνέβαλαν στη δημιουργία του κλειστού και υπενθύμισε ότι η Δημοτική Αρχή έχει καταθέσει πρόταση 600.000 ευρώ για την αναβάθμιση του περιβάλλοντα χώρου και τη δημιουργία γηπέδων τένις και padel.




Μετά τα εγκαίνια, ακολούθησε φιλικός αγώνας των ομάδων ΑΣΚ Ερέτριας και ΓΑΣ Βασιλικού.




 

 

 
Η  δήλωση του Περιφερειάρχη Φάνη Σπανού

«Ανοίξαμε μαζί χθες ένα νέο κεφάλαιο για τον αθλητισμό του τόπου μας! Εγκαινιάσαμε το νέο κλειστό γήπεδο Ερέτριας με την παρουσία του αγαπημένου διεθνή καλαθοσφαιριστή, Κώστα Τσαρτσαρή.

Για την κατασκευή της νέας σύγχρονης αθλητικής εγκατάστασης με στέγαση τύπου «μπαλόνι», εξασφαλίσαμε 585.793 ευρώ, μέσω της Αναπτυξιακής Εύβοιας και του προγράμματος LEADER με δικαιούχο τον Δήμο Ερέτριας που μελέτησε και υλοποίησε το έργο.

Ευχή μας, το νέο μας γήπεδο να φέρει ακόμη περισσότερα παιδιά κοντά στον αθλητισμό!»







Τι δήλωσε η Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη - Βουλευτής Ευβοίας ΝΔ 

"Στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια εχθές, σε μια ημέρα ιδιαίτερης σημασίας για τον αθλητισμό και τη νέα γενιά της περιοχής.
Το νέο γήπεδο ενισχύει ουσιαστικά τις αθλητικές υποδομές του Δήμου, προσφέροντας σύγχρονες και ασφαλείς εγκαταστάσεις.
Στην κατεύθυνση αυτή, έχουμε ήδη εξασφαλίσει μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών χρηματοδότηση ύψους 600.000 ευρώ για την περαιτέρω αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, με την τοποθέτηση παρκέ και περίφραξης στο κλειστό γυμναστήριο, καθώς και την κατασκευή τριών γηπέδων τένις και ενός γηπέδου padel.
Συνεχίζουμε με συνέπεια και μετρήσιμα αποτελέσματα για την ενίσχυση των υποδομών και της ποιότητας ζωής στην Εύβοια."




















Σχετικό άρθρο:


-----------------------------



Διαβάστε τώρα online όλη την εφημερίδα στο κινητό σας, στο tablet, στο pc για να ενημερωθείτε για τα τοπικά νέα και όχι μόνο!

 

Τώρα ο ΤΥΠΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ έρχεται στο σπίτι σας με ένα κλικ πάντα ΔΩΡΕΑΝ!  




Για ξεφυλλίσετε πατήστε εδώ










Δεν υπάρχουν σχόλια: