Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Μάριος Παντελής: «Ευχαριστώ από καρδιάς όσες και όσους με τίμησαν με την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους»


Με μια ευχαριστήρια δήλωση, ο κ. Μάριος  Παντελής, κλείνει την αυλαία της θητείας του, ως πρόεδρος της Κοινότητας Ερέτριας και συνεχίζει να υπηρετεί την κοινότητα, ως μέλος του τοπικού συμβουλίου.


 «Απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσες και όσους με τίμησαν με την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους. Δεν ήταν απλά μια ψήφος ή ένας σταυρός προτίμησης, ήταν η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου, γι’ αυτό και οφείλω να σας ομολογήσω ότι η συγκίνησή μου είναι μεγάλη.

Προσπάθησα να ανταποκριθώ με όλες μου τις δυνάμεις στις προσδοκίες των συμπολιτών μου και αυτός είναι και ο βασικός λόγος, που ήθελα σήμερα να απευθυνθώ σε εσάς, μέσα από αυτή την ανοιχτή επιστολή και να ευχαριστήσω δημόσια και τους τοπικούς συμβούλους με τους οποίους συνεργάστηκα.

Ήταν ειλημμένη απόφασή μου, να υποβάλλω την παραίτησή μου κυρίως για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους.

Πιστεύω,  ότι η νέα πρόεδρος, η κ. Κατερίνα Κυριακοπούλου,  είναι αρκετά δραστήρια και ικανή, όπως και τα μέλη του τοπικού μας συμβουλίου, για να πάμε την Κοινότητά μας ένα βήμα μακρύτερα.

Για μια ακόμη φορά σας ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σας. Εύχομαι Kαλή Xρονιά και καλή δύναμη σε όλους».



Δεν υπάρχουν σχόλια: