Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

Επώνυμη Καταγγελία ΣΟΚ - " Υπάλληλος του ΚΕΠ Ερέτριας έσπρωξε και χτύπησε την μητέρα μου" – Μήνυση κατά του υπαλλήλου

Σύμφωνα με έγγραφη καταγγελία της κ. Κατερίνας Σπαλιάρα, προς τον Δήμο Ερέτριας, υπάλληλος του ΚΕΠ Ερέτριας «έσπρωχνε και χτυπούσε» την μητέρα της, η οποία ζητούσε να εξυπηρετηθεί, με αποτέλεσμα η γυναίκα να χάσει τις αισθήσεις της και να πέσει λιπόθυμη στο πάτωμα.

 

Το απίστευτο περιστατικό συνέβη την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου γύρω στις 12:30 μ.μ. , όταν η κ. Ζωίστα Μιχαήλου, επισκέφθηκε το ΚΕΠ Ερέτριας, προκειμένου να διευθετήσει ένα λάθος παράβολο που της είχε εκδώσει ο εν λόγω υπάλληλος.

 

Σύμφωνα με την καταγγελία, που έφτασε στον ΤΥΠΟ ΕΡΕΤΡΙΑΣ, είχε προηγηθεί επίσκεψη της κ. Μιχαήλου, στο κατάστημα του ΚΕΠ Ερέτριας, στις 12/11/2021,  προκειμένου να ζητήσει τα δικαιολογητικά για την ανανέωση διπλώματος. 

Όταν ο υπάλληλος, ζήτησε το ΑΦΜ της κυρίας, η οποία δεν το θυμόταν και δεν γνώριζε ότι αναγράφεται επάνω στο δίπλωμά της, εκείνος την προέτρεψε να αποχωρήσει για να το βρει, παρότι η παρουσία του στην υπηρεσία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών, επιβάλλει την εξυπηρέτηση και όχι την ταλαιπωρία του δημότη. 

Η κ. Μιχαήλου με ένα τηλέφωνο στο λογιστή της, βρήκε το ΑΦΜ της και τότε ο υπάλληλος προχώρησε στην διαδικασία έκδοσης παραβόλου ποσού 98 ευρώ προς την Τράπεζα, δίνοντας στην κυρία απλά μόνο ένα μικρό χαρτάκι των δικαιολογητικών και κανένα αντίγραφο.

 

Λίγες ημέρες μετά και συγκεκριμένα στις 1/12 η κ. Μιχαήλου επισκέφθηκε το Κατάστημα της Τράπεζας γύρω στις 11:00 το πρωί και μετά από αναμονή μιάμιση ώρας, ενημερώθηκε από τον τραπεζικό υπάλληλο, ότι το Παράβολό της, είχε εκδοθεί σε όνομα που δεν συμφωνούσε με τα στοιχεία της ταυτότητάς της, καθώς είχε εκδοθεί εκ παραδρομής στο όνομα «Μιχαήλ».

 

Η κ. Ζωίτσα, απευθύνθηκε την ίδια ημέρα στο ΚΕΠ, ζητώντας από τον υπάλληλο να διορθώσει το λάθος του, προκειμένου να μην πληρώσει άδικα διπλό παράβολο.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κόρη του θύματος, στην καταγγελία της, η συμπεριφορά του εν λόγω υπαλλήλου, ήταν «επιεικώς απαράδεκτη», περιγράφοντας όλη τη σκηνή:


«Φωνάζοντάς της –με εσάς θα ασχολούμαι όλη την ώρα –πέρνα έξω –δεν σου φτιάχνω τίποτα, σηκώθηκε από την καρέκλα του και την έσπρωξε στους ώμους και χτυπούσε το γραφείο Ασπίδα που έχει τοποθετήσει αυτοβούλως, ανάμεσα στον προθάλαμο και στις τουαλέτες, λέγοντάς της, πως απαγορεύεται η είσοδος στο γραφείο ΤΟΥ λόγω covid-19, ενώ ο ίδιος δεν φορούσε τη μάσκα του».

 

Όπως αναφέρει η κ. Μιχαήλου  είναι πλήρως εμβολιασμένη και φορούσε την μάσκα της και ακολούθησε τις οδηγίες που να αναγράφονται στην είσοδο του ΚΕΠ «ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να εισερχόμαστε στο γραφείο του ΚΕΠ ένας ένας».

 


Σύμφωνα με το περιστατικό όπως καταγγέλλεται, ο υπάλληλος έσπρωχνε και χτυπούσε την κυρία προκειμένου να βγει από το γραφείο του για να κλείσει την πόρτα του, ενώ εκείνη στην προσπάθειά της να κρατηθεί, έβαλε τα χέρια της και το αριστερό της πόδι στην πόρτα, φωνάζοντας βοήθεια.

 

Όταν η γραμματέας του Κοινοτικού Γραφείου έσπευσε να δει τι συμβαίνει και είδε τον υπάλληλο να χτυπάει τα χέρια και το πόδι της γυναίκας, ανάμεσα στην πόρτα και το κάσωμα,  έβαλε τις φωνές στον υπάλληλο για να σταματήσει. Εκείνος συνέχισε να χτυπά και να πιέζει την πόρτα, πάνω στο σώμα της γυναίκας και όταν την τράβηξε απότομα,  η κ. Μιχαήλου έπεσε λιπόθυμη στο πάτωμα.

 



Κι ενώ η γραμματέας της Κοινότητας έσπευσε σε βοήθεια, προκειμένου να συνεφέρει την γυναίκα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ, δεν έδινε καμία βοήθεια, όπως καταγγέλλει η κόρη του θύματος κ. Κατερίνα Σπαλιάρα, η οποία έσπευσε στο περιστατικό και έχει ασκήσει ήδη μήνυση στον εν λόγω υπάλληλο

Επίσης έχει κοινοποιήσει την καταγγελία της στην Προϊσταμένη του ΚΕΠ κ. Μανούσου Σοφία, στην Αντιδήμαρχο κ. Μαρία Παπαγγελή, η οποία γνώριζε το θέμα από προηγούμενη σχετική καταγγελία και δεν είχε επιληφθεί του θέματος, υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου, στον Συνήγορο του πολίτη, στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Χαλκίδας, στον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.


Μετά την κατάθεση της μήνυσης, το ΚΕΠ παρέμεινε κλειστό στις 3/12/2021




Επίσης, η κ. Σπαλιάρα είχε καταθέσει η ίδια, σχετική αναφορά της από τις 6/5/2021 προς τον κ. Δήμαρχο και τους αρμόδιους φορείς,  για προσωπική της εμπειρία, σχετικά με την προβληματική εξυπηρέτηση στο ΚΕΠ Ερέτριας και για την προβληματική αντιμετώπιση του εν λόγω υπαλλήλου, για την οποία δεν επιλήφθηκε ποτέ κανείς!



 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: