Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Μάχη ζωής δίνει ο Γιάννης από τη Δροσιά, μετά το συγκλονιστικό ατύχημα ανήμερα τα Θεοφάνεια στην Αμάρυνθο - Ραγίζουν καρδιές τα λόγια του αδελφού του

 

Διασωληνωμένος παραμένει ο νεαρός από τη Δροσιά, μετά τη μοιραία βουτιά για να πιάσει τον σταυρό, δίνοντας τώρα την πιο μεγάλη μάχη της ζωής του, στην εντατική του ΚΑΤ.  Σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς, η κατάσταση της υγείας του άτυχου Γιάννη παραμένει κρίσιμη, αλλά σταθερή, ενώ δεν μπορούν ακόμα να αποκλείσουν το ενδεχόμενο πλήρους τετραπληγίας.

 

Η μοιραία βουτιά του 25χρονου αυτοκινητιστή, ανήμερα τα Θεοφάνεια στην Αμάρυνθο, είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στον αυχένα. Ο ψαράς, ο οποίος τον μετέφερε με το καΐκι του, περιέγραψε το σοκ που έζησε εκείνη την ημέρα.

«Χέρια πόδια δεν είχε (επαφή) καθόλου. Το παιδί δεν κουνιόταν. Τα μάτια του όμως τα είχε ανοιχτά, μίλαγε και καταλάβαινε δηλαδή έλεγε ότι κρυώνω, ήθελε κουβέρτα, ήθελε νερό. Το παιδί λίγο αν κουνήσει χέρια πόδια, θα επανέλθει Είναι δυνατό παλικάρι, ψηλό, βαρύ δηλαδή εγώ τον κατάλαβα στα χέρια μου.»

Ήταν το τάμα του να βουτήξει να πιάσει το σταυρό για τον αδελφό του που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας. Δεν εκτίμησε σωστά το βάθος και έπεσε στα βράχια.


Τραγικός μάρτυρας του συγκλονιστικού ατυχήματος ο πατέρας του, ενώ η οικογένειά του, δεν μπορεί ακόμη να πιστέψει πώς έγινε το δυστύχημα. Έξω από το δωμάτιο της εντατικής του νοσοκομείου, οι γονείς του, ο αδελφός του και η αρραβωνιαστικιά του προσεύχονται για ένα θαύμα, που θα ξαναδώσει στον Γιάννη τη δύναμη να σταθεί και πάλι στα πόδια του.

Ο άτυχος Γιάννης είχε γίνει δότης μυελού των οστών, πριν τα Χριστούγεννα για τον αδερφό του, που τώρα μ’ ένα μήνυμα που ραγίζει καρδιές, του ζητά τώρα, να παλέψει για τη δική του ζωή.

«Αδελφέ μου είσαι ο πρωταρχικός λόγος ύπαρξης μου και το καμάρι μου! Πάλεψε για χάρη μου, όπως παλεύω κι εγώ για σένα τόσους μήνες! Είσαι η ζωή μου όλη, είσαι τα πάντα μου. Σ΄ αγαπώ!!»

Το δέσιμο μεταξύ των δυο αγοριών, έχει συγκινήσει όχι μόνο τους ανθρώπους που τους γνωρίζουν, αλλά και όλον τον κόσμο.

«Είναι δύο αδέλφια σ’ ένα σώμα. Καταπληκτικά παιδιά και τα δύο. Όλος ο κόσμος μιλάει γι’ αυτά τα παιδιά και δεν είναι τυχαίο τώρα ότι όλη η Ελλάδα προσεύχεται γι’ αυτά τα παιδιά.»


Ο κ. Κωνσταντίνος Δαμιανός, Θείος 24χρονου, μίλησε στο MEGA για την κατάσταση της υγείας του νεαρού.

«Η κατάστασή του είναι κρίσιμη, αλλά σταθερή. Έχουμε εμπιστοσύνη στους γιατρούς. Οι γονείς του σηκώνουν τον Σταυρό. Έχουμε μεγάλη πίστη στον Θεό. Πήγε να τιμήσει τα Θεοφάνια…», τόνισε.

«Είναι σωματώδης, δεν γνώριζε τα νερά, δεν έκανε καλό υπολογισμό…», ανέφερε σχετικά με την μοιραία βουτιά.





Δεν υπάρχουν σχόλια: