Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

ΠΕΤΡΟΣ ΣΜΙΛΑΚΟΣ: Δεν πρόκειται να υποκύψω στην πολιτική μαφία, στην παραπολιτική και στον κιτρινισμό

ΤΥΠΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ

Η «υποκρισία» είναι γένους θηλυκού και δεν ταιριάζει σ’ αυτούς που φοράνε παντελόνια και τα τιμούν.  Εμένα θα με κρίνετε για την πολιτική μου πορεία ως δημοτικό σύμβουλο και για το έργο που παράγω ως Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΕ.  

 

Έχει ενοχλήσει πολλούς, που η Δημοτική Επιχείρηση είναι σε πραγματικό δρόμο εξυγίανσης και παραγωγής έργου, σπάζοντας αποστήματα χρόνων…

Ξεκάθαρα για τους μετανάστες-πρόσφυγες ήμουν και είμαι μπροστάρης μαζί με τον Δήμαρχό μας και όχι απέναντί του, όπως θέλουν να παρουσιάζουν τα φερέφωνα.

Ήμουν παρών στην πολιτισμένη διαμαρτυρία των συμπολιτών μου, ζητώντας τα αυτονόητα, να μην επιφορτιστεί ο δήμος μας, με περισσότερους μετανάστες, από αυτούς από του αναλογούν βάση νόμου, για την προστασία του πολιτισμικού, ιστορικού, αρχαιολογικού και τουριστικού χαρακτήρα του και την διασφάλιση της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης του τόπου μας.

Δούλεψα πολύ, κάνοντας ενέργειες και επαφές με Υπουργεία, Βουλευτές και πολιτικά πρόσωπα, προκειμένου να βρεθεί μια άμεση λύση για το θέμα των μεταναστών.

Ενέργειες, τις οποίες δεν γνωστοποιώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκεί όπου συνηθίζουν κάποιοι κύριοι και κυρίες να παίζουν τα πολιτικά τους παιχνίδια.

Είναι τεράστια η υποκρισία αυτών που συνδέουν την επαγγελματική μου ιδιότητα και τα συμφέροντα της εταιρείας μου, με την πολιτική μου ιδιότητα. Εδώ και χρόνια, η τροφοδοσία των ξενοδοχείων και ιδρυμάτων της περιοχής με ψωμί, όπως και του ξενοδοχείου που φιλοξενεί σήμερα μετανάστες, είναι η δουλειά μου και έχουν υπογραφεί συμβάσεις ετών.

Είμαι επαγγελματίας, δε ζω από την ΔΕΥΑ Ερέτριας και δεν σκοπεύω να βρεθώ ανακόλουθος στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Δεν μπερδεύω και δεν συγχέω τα επαγγελματικά μου, με την πολιτική μου θέση.

Είναι ανόητο, να πιστέψει κανείς, πως θα εμπόδιζα την εγκατάσταση των προσφύγων, αν διέκοπτα εγώ την τροφοδοσία του ξενοδοχείου με ψωμί.

Καλώ και προκαλώ, όποιον δημοτικό σύμβουλο έχει να μου προσάψει κάποια κατηγορία, να την καταθέσει στο όργανο που είναι θεσμοθετημένο για να ασκεί διοίκηση στο Δήμο Ερέτριας, στο Δημοτικό Συμβούλιο. Θα είμαι παρών κύριοι να σας δώσω απαντήσεις.

Φτάνει πια, η παραπολιτική και ο κιτρινισμός! Οι δημότες μας αηδίασαν πια!!!

 

 
 
 
 
 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: