Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΕΤΣΙΑΣ: "Για άλλη μια φορά ο Ν. Γουρνής, απαξιώνει τους τοπικούς του συμβούλους"

 

Την πικρία του, εξέφρασε ο Κοινοτικός Σύμβουλος Κώστας Μπέτσιας, μετά τη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ. στην οποία γνωστοποίησε την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί από την Παράταξη "Ένας Δήμος - Ένα Μέλλον", αναφέροντας τα εξής:

 

"Για άλλη μια φορά ο κ. Γουρνής απαξιώνει τους πρώην τοπικούς του συμβούλους και δεν τους αναφέρει ούτε στην επιστολή του συνδυασμού του...  Με λίγα λόγια για άλλη μια φορά είμαστε για αυτόν σαν να μην υπάρχουμε!

Ευχαριστούμε που με τον τρόπο σας, μας απομακρύνετε από τον συνδυασμό, που όλοι μαζί δημιουργήσαμε αλλά εσείς τον κάνατε ιδιοκτησία σας", δήλωσε ο κ. Μπέτσιας.

 

Ενώ η επιστολή παραίτησης, που κατέθεσε ο Κοινοτικός Σύμβουλος Κώστας Μπέτσιας, αναφέρει τα εξής:

Κύριε Δήμαρχε, 

Κύριε Πρόεδρε του Δ. Σ., 

Κύριε Πρόεδρε του Κ.Σ. Ερέτριας, 

Κύριοι τοπικοί και δημοτικοί σύμβουλοι,

 Με την παρούσα επιστολή μου καταθέτω δήλωση της ανεξαρτητοποίησης μου από τον Συνδυασμό "’Ενας Δήμος - Ένα Μέλλον" και παραμένω ανεξάρτητος Κοινοτικός Σύμβουλος της Κοινότητας Ερέτριας στην οποία έχω εκλεγεί. 

Από την πρώτη στιγμή της εκλογής μου ένιωσα την απουσία του αρχηγού της Παράταξής μου αλλά και την απαξίωσή του στο πρόσωπό μου, όλη αυτή τη χρονική περίοδο μέχρι και σήμερα. Η μη σωστή διαχείριση της ήττας τον εκλογών, έκανε τον αρχηγό του συνδυασμού επιθετικό απέναντι μας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στην Παράταξη ενότητα και προοπτική. 

Ήμουν ένα από τα ιδρυτικά στελέχη του συνδυασμού "’Ενας Δήμος - Ένα Μέλλον" και πάντα πίστευα, ότι μπορούσα να κάνω το όραμά μου, για μια καλύτερη Ερέτρια πραγματικότητα. Πλέον Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου απογοήτευση σε αυτόν τον χώρο, τον οποίο ανήκω μέχρι σήμερα και να δηλώσω, ότι τίποτα δεν έγινε από όσα ονειρευτήκαμε για τον τόπο, ούτε έστω μια δημιουργική αντιπολίτευση. 

Με την ανεξαρτητοποίηση μου αυτή, να διαβεβαιώσω τόσο την τοπική κοινωνία στην οποία μεγάλωσα, αλλά και τον πρόεδρο της Κοινότητας Ερέτριας, ότι θα είμαι αρωγός σε κάθε προσπάθεια, ώστε η τοπική κοινότητα να ανταπεξέλθει στην δύσκολη αυτή περίοδο την οποία διανύουμε. 

 Συνεχίζω να μάχομαι ακατάπαυστα με τον ίδιο ζήλο και δηλώνω παρών, στο έργο που έχω αναλάβει με την ψήφο των δημοτών της Ερέτριας. Αγαπώ τον τόπο, στον οποίο μεγάλωσα και θα κάνω, ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε η Ερέτριά μας, να μην γίνει στο βωμό του χρήματος και της δόξας, κέντρο παράνομων ενεργειών εις βάρος των πολιτών της. 

Μπέτσιας Κωνσταντίνος, Ανεξάρτητος Σύμβουλος Κοινότητας Ερέτριας

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:

ΚΥΡΙΑΚΗ 22/11/2020: Διεξήχθη live μέσω τηλεδιάσκεψης η 17η έκτακτη Συνεδρίαση του Δ.Σ. Ερέτριας- Νέος Αντιπρόεδρος ο Ιωάννης Πετρόγιαννης

 

ΙΣΧΥΡΗ ΔΟΝΗΣΗ στην Παράταξη ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ – ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ – Ανεξαρτητοποιήθηκαν τρεις δημοτικοί και δύο Κοινοτικοί Σύμβουλοι

 

 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: